OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL (FAQ)

Kan jeg ændre min ordre?

Nej, man kan ikke ændre en ordre, når du først har godkendt den. Alle vores ordrer bliver automatisk sendt til vores pakkelager, for at sikre vores hurtige leveringstid.
Men du kan altid prøve at skrive til vores online support, eller til mail@misslux.dk for at se om vi kan nå at ændre din ordre!  


Kan man annullere en ordre?

Nej, det er desværre ikke muligt at annullere en ordre. Ordrer sendes direkte til vores lager for at sikre en hurtig leveringstid.
Du kan altid sende en email på mail@misslux.dk eller via vores online support.
Du kan dog også nægte modtagelse af maxi brevet/pakken.
 

Der mangler noget i min pakke, hvad gør jeg?

Jeg har modtaget min pakke, men der mangler et eller flere produkter.
Vi beder dig hurtigst muligt at kontakte vores kundeservice mail@misslux.dk.
Der bedes du oplyse ordrenummer og dit navn, samt hvilke(t) produkt(er) du mangler.
 

Varen er gået i stykker, hvad gør jeg?

Vi bytter alle varer der er gået i stykker eller giver pengene retur.
Kontakt os på mail@misslux.dk. Brug vores returseddel, og send varen som er gået i stykker til retur adressen:

Misslux.dk
Engsøvænget 12
7200  Grindsted
Danmark.
 

Leverer I til udlandet?

Vi leverer til Danmark, Grønland og Færøerne, samt følgende lande: Sverige, Norge og Tyskland.
 

Er priserne inkl. moms og told?

Prisen til Danmark er incl. moms. 
Prisen til Norge er uden moms og told. Prisen til Sverige og Tyskland er uden moms.
Kunden står selv for toldning samt betaling af gebyr.
 

Hvor lang er leveringstiden?

Din ordre bliver afsendt hurtigst muligt og vil være fremme inden for 1-2 hverdage efter ordreafgivelse.
Forsendelser til udlandet vil være fremme inden for 3-7 dage.
 

Hvad er fragtprisen?

Fragtprisen er:

Brevpost: 29,00 DKK.


Pakke uden omdeling: 39,00 DKK (pakken er forsikret og kan trackes/spores på post danmarks hjemmeside. Afhentes af kunden.

Pakke med omdeling: 49,00 DKK (pakken er forsikret og kan trackes/spores på post danmarks hjemmeside) Leveres direkte til kunden.

Kan jeg tracke/spore min ordre?

Alle pakker kan trackes/spores, IKKE maxibreve
Har du ikke modtaget din(e) vare(r) efter 4-5 dage, bedes du kontakte vores kundeservice på mail@misslux.dk.
 

Hvordan kan jeg betale min ordre?

Du kan på betalingssiden vælge at betale med kreditkort, bankoverførsel eller pr. faktura.

Vi accepterer følgende kreditkort:

  • Dankort
  • eDankort
  • ViSA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro
  • JCB

Hvis du vælger betaling med betalingskort, vil betalingen først blive trukket fra dit betalingskort, når varerne afsendes fra vores lager.

Der opkræves ingen kreditkort gebyrer
 

Paypal:

Vi accepterer at man foretager indbetalinger fra internet betalingstjenesten Paypal.


Bank indbetaling:

Vi tilbyder også bankoverførsel:

Vores bankforbindelse er Handelsbanken, Reg. Nr. 7621 kontonr. 2147532

Der opkræves ingen bank indbetalingsgebyrer.

Vi sender din bestilling så snart betalingen er registeret.
 

Faktura:

Vi accepterer endvidere betaling per faktura igennem betalingsfirmaet Klarna AB. Du kan vælge mellem to forskellige fakturabetalinger:

• Klarna Faktura, hvor du betaler det fulde beløb på én gang
• Klarna Konto, hvor du vælger at delbetale

Der opkræves et gebyr på 29 kr.


Er det sikkert at bestille varer hos Misslux?

Vi har høj fokus på betalingssikkerhed, så ja, du kan føle dig sikker når du handler hos os.
Misslux.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL ( Secure Socket Layer) protokol via vores samarbejdspartner Epay.
Dette betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
Der er ingen betalingsgebyr for betaling med ovennævnte betalingskort.
 

Har I modtaget min returpakke?

Vi behandler returpakkerne inden for 7 dage efter vi har modtaget din returpakke. Vores support vil sende dig en bekræftigelse på mail på at vi har modtaget din returforsendelse. 
 

Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

Uheldigvis sker det at visse varer bliver udsolgt. Kundeservice kan svare på om en given vare kommer på lager igen.
Tip - vi får ofte efterleverancer af populære varer, og nogle gange får vi varer retur. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden.
Du kan også med fordel tilmelde dig vores nyhedsbrev.
 

Jeg har brug for mere information om en vare

Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vores varer, så som størrelse, farve, materialer og om varen for eksempel er tætsiddende.
Hvis du har brug for yderligere information så skriv til kundeservice. Det er vigtigt at du skriver hvad produktet hedder samt eventuelt link til produktet, så vi kan give et hurtigt og korrekt svar.
 

Jeg så noget fedt tøj i et af de mærker I fører - kan I finde det til mig?

Det kan være at vi kan finde det til dig, dog skifter vores leverandør af tøj ofte ud i deres sortiment, og det kan derfor være svært at skaffe flere af de samme styles.
 

Varen jeg købte er nu blevet billigere - betaler I differencen tilbage?

Heldigvis for vores kunder sætter vi flere priser ned end vi sætter op. Vi kan desværre ikke kompensere kunder der allerede har købt en vare vi sætter prisen ned på.
 

Kan I fortælle mig hvor man ellers kan købe denne vare?

Vores kundeservice kan desværre ikke fortælle dig hvor du ellers kan købe de varer du finder på Misslux.dk
 

Der er sket en fejl i min ordre.

Af og til sker der fejl, men vi gør vores bedste for at løse dem så problemfrit som muligt. Hvis du har opdaget, at vi har lavet en fejl i din ordre, kontakt venligst kundeservice.
 

  Hvornår trækker I pengene?

Når du afgiver en ordre, bliver dit kort valideret, og du vil herefter modtage en e-mail, der bekræfter, at din ordre er blevet godkendt. Betaling finder først sted, når vi har afsendt din ordre fra vores lager. Hvis dit kort ikke accepteres, vil betaling ikke finde sted, og du vil øjeblikkeligt blive informeret på skærmen om, at betalingen mislykkedes. Husk at selvom betaling ikke godkendes, tilbageholder nogle kortudstedere pengene svarende til det ønskede købsbeløb, hvilket betyder, at du ikke vil have mulighed for at få adgang til pengene i en kort periode.
 

En vare, jeg havde i min shoppingbag, var udsolgt, da jeg kom til kassen. Hvordan er det muligt?

Varen er ikke reserveret, før du har købt den ved kassen. Hvis varen er meget populær, kan den være tilgængelig når du lægger den i din shoppingbag, men udsolgt inden du er nået til kassen. En vare, du har lagt i din shoppingbag, gemmes i 7 dage, men vi kan ikke garantere, at den vil være tilgængelig ved kassen i hele perioden.
 

Er mine kortoplysninger og personlige oplysninger sikre?

Misslux.dk garanterer, at dine oplysninger er helt sikre hos os. Alle oplysninger krypteres før afsendelsen for at sikre, at alle følsomme oplysninger er fuldstændig sikre.
 

Har I en fysisk butik?

Nej, men du har mulighed for, ifølge aftale via mail@misslux.dk, at komme og hente dine varer, samt kigge på vores udvalg. 

 

KONTAKT MISSLUX

Har du øvrige spørgsmål så kan du sende en email til Mette, som sidder klar ved mail@misslux.dk eller på vores online support.